.Przedstawiam Wam moje ręcznie malowane szkło, które tworzę dla innych i dla siebie .

środa, 8 maja 2013

W nawiązaniu do rozwiązania

W nawiązaniu do rozwiązania tulipanowego konkursu uprzejmie proszę o informację czy dotarły do Was Wasze nagrody.
Jeśli tak, to bardzo się cieszę i jednoczesnie mam nadzieję że się Wam podobają.
Otrzymalam już niektóre potwierdzenia doręczeń kurierskich, ale widnieją na nich przeróżne nieznane mi zapiski, nazwiska, a ja chcialabym miec pewnosc, ze dotraly juz konkretnie do WASZYCH RĄK. I W JAKIM STANIE!

Nie śmiem prosić, ale gdybyście zechcieli zrobić mi choć po jednym zdjęciu Waszej nagrody w Waszych "rękach" (w rękach, w domach, na półkach, czy na szafkach - itp. itd, a więc cokolwiek to znaczy) i przesłać je do mnie drogą mailową (tą samą którą przesyłaliście adresy), to zrobilibyście mi tym WIELKĄ FRAJDĘ! Jesli zatem nie sprawi to Wam zbyt wielkiego kłopotu, to CZEKAM na Wasze zdjecia!
Będę je tu z ogromną przyjemnością zamieszczać :)

Dodam jeszcze, że - oprócz jedynego prezentu dla Judith - nie wiem jaki prezent kto z Was dostał, co zrobiłam troche dla zabawy, a trochę zrządzeniem losu, bowiem opisywalam koperty dopiero po szczelnym zapakowaniu szkiełek i potem juz nie wiedzialam co jest w ktorym pakunku :-D
Tym wiekszą radość sprawią mi Wasze prezenty w postaci zdjęć :)

Dostalam juz zdjecia od Wiktora, i z korespondencji fejsbukowej domyslilam sie że jest zadowolony, co mnie ogromnie cieszy! :)


pakowanie prezentów

8 komentarzy:

  1. Przed chwila dostalam wiadomosc z Gdanska, ze przyszla do mnie przesylka z Wroclawia!Obejrze, zrobie zdjecie po powrocie z Bydgoszczy gdzie sie aktualnie znajduje i pobieram radioterapie czyli opalam sie /smiech/! Do Gdanska wracam koncem maja lub na poczatku czerwca!
    Dziekuje i sle serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, nie mogę się doczekać... Zdrowia i wytrwałości Judytko, wracaj szybciutko kochana :)

      Usuń
  2. I ja otrzymałam przesyłkę wczoraj.Wzruszyłam się przeogromnie.Podziękowanie z potwierdzeniem napisałam rano.Mam nadzieję ,że dotarło .Oczywiście,że zrobię zdjęcie i prześlę. Z największą przyjemnością:)
    Pozdrawiam i jeszcze raz pięknie dziękuję.Juta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję moja miła :) podziekowania dotarły - odpisałam, przepraszam ze odzywam sie dopiero po dluzszej chwili milczenia, ale to brak czasu.
      Ogromną radość mi sprawiłaś - swoją radością :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Paczuszka dotarła, a jakże, cała i zdrowa. Z odpakowaniem mieliśmy ubaw po pachy - tyle warstw :) Nie było możliwości, żeby się uszkodziła. A zawartość cudna... Zdecydowanie zdjęcia, które robisz i zamieszczasz, oddaj może jedynie połowę uroku Twoich prac.

    Fotkę zrobię i prześlę :)
    Całuję i macham skrzydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, to wielkie słowa o tej połowie uroku! :) dziękuję :)
      a z tym pakowaniem to mam chyba tyle samo zabawy co Wy z rozpakowywaniem ;) tyle, ze ja to robię wlasciwie wyłącznie w celach bezpieczeństwa (zawsze mi sie wydaje że to jeszcze za malo, ze ktoś taką kopertkę kopnie, nadepnie, przydusi...), więc cieszę się tym bardziej, jeśli Wam z tego zostaje - zamiast byc może zniecierpliwienia – wyłącznie element zabawy! :)
      z gory dziękuję za zdjęcia! :)

      Usuń
  4. Zdjęcia wysłałam .Mam nadzieję,że dotarły:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Otrzymałam bardzo miłą przesyłkę. Nie pisałam wcześniej, bo mnie nie było w domu. Zdjęcie będzie w moim najbliższym poście :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń