.Przedstawiam Wam moje ręcznie malowane szkło, które tworzę dla innych i dla siebie .

środa, 24 lipca 2013

W nawiązaniu do rozwiązania VII

Ostatnia już nagroda którą przyznałam w tulipanowym konkursie - należy do Judith
Jej autorstwa są również wszystkie prezentowane poniżej zdjęcia.
Umieszczenie tych zdjęć trwało najdłużej, z kilku powodów: najpierw przesyłka długo czekała na Judith, która była nieobecna, potem ja czekałam na zdjęcia, a następnie kiedy już je otrzymałam - ja nie miałam czasu usiąść, żeby wrzucić post. Aż w końcu! Nadszedł ten czas i z dumą i radością prezentuję zdjęcia ktore otrzymałam od Judith. Są przepiękne i prezentuję je Wam z prawdziwą przyjemnością. Oto one: 















Widać artystyczną duszę od pierwszego spojrzenia! Tyle dodatkowego wysiłku z chodzeniem po polach, łąkach, lasach... ;) 
Kochana, pozdrawiam Cię bardzo bardzo serdecznie i jeszcze raz dziękuję! Pamiętam stale o Tobie...

6 komentarzy:

  1. U mnie zdjęć nie widać, są tylko małe, białe prostokąciki... Czy inni Czytelnicy też tak mają, czy to u mnie coś szwankuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze! pol nocy sie meczylam z dodaniem zdjec, bo ciagle jakies bledy wyskakiwaly, az w konuc sie udalo, a tu sie okazuje ze ...sie nie udalo! :(
    no a teraz? teraz juz widac jak nalezy? sprobowalam wrzucic je na nowo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już jest OK. A witraż tak piękny, że aż mnie zatkało...

      Usuń
  3. Widzę zdjęcia bez problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witraż jest cudny, a i Judith zrobiła mu bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń